اخبار فوتبال

ساخت وبلاگ
پنجشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ساعت ۱۷:۲۸

یوونتوس با برتری برابر اینتر در ضربات پنالتی حریف میلان در فینال کوپا ایتالیا شد

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 21:30

تیم بایر مونیخ

شب گذشته در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان «بوندس‌لیگا» نتیجه‌ای غیرمنتظره ثبت شد. زیرا تیم فوتبال ماینس توانست در آلیانس آره‌نا یعنی زمین بایرن مونیخ و مقابل ۷۵ هزار تماشاگر، پرافتخارترین تیم بوندس‌‌لیگا را ۲ بر یک شکست دهد.

با این نتیجه به زعم مارتین اشمیت، سرمربی ماینس، پیکارهای باقیمانده لیگ آلمان‌ها هیجان‌انگیز‌تر شد.

زیرا هم اکنون بایرن با ۶۲ امتیاز در صدر جدول است و بورسیادورتموند با ۵۷ امتیاز در رده دوم جای دارد.

دورتموندی‌ها با استفاده از باخت شب گذشته ۳ امتیاز خود را به رقیب مونیخی نزدیک‌تر کرده و دنبال کاهش فاصله ۵ امتیازی موجود هستند.

هدفی که آنها در دوئل بزرگ شنبه شب با رقیب باواریایی مد نظر دارند.

اما جدا از این موضوع، باخت شب گذشته رکورد کسب صددرصد برد در بازی‌های خانگی بایرنی‌ها را از بین برد.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 21:30

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در نخستین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

گل‌های استقلال را موسی کولیبالی در دقیقه ۲۶ و پیمان شیرزادی در دقیقه ۶۳ برای آبی‌پوشان خوزستانی به ثمر رساندند. تک گل سیاه جامگان را هم سعید واسعی در دقیقه ۷۸ وارد دروازه حریف کرد.

استقلال خوزستان با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و موقتأ به صدر جدول رده‌بندی رسید. سیاه جامگان هم با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حیدری بود که به رضا شربتی و امیرحسین صدقی از سیاه جامگان و فیلیپ برتولدو کارت زرد نشان داد.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 21:30

تیم پدیده شاندیز

جواد طاری بخش صبح پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی ملوان انزلی و پدیده مشهد در محل هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد:‌ تیم پدیده شرایط خوبی دارید و تمرینات خود را سپری کرده است.

سخنگوی تیم پدیده مشهد ادامه داد: به دلیل بازی های قهرمانی آسیا و ایجاد وقفه در بازی های لیگ برتر شرایط برای تیم ما بهتر شد و از این زمان بیشتر برای هماهنگی های لازم بین تیم نهایت استفاده را کردیم.

وی افزود: برای بازی فردا میلاد غریبی را در اختیار نداریم و مهدی خیری به دلیل دریافت کارت زرد در بازی قبلی سه اخطاره شد و از بازی فردا محروم است.

طاری بخش تاکید کرد: ملوان تیم خوبی است و با توجه به تمرینات و شناخت از این تیم امیدواریم پیروز میدان بازی فردا باشیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ از همه هوادارن تیم پدیده دعوت می کنیم در این بازی حضور داشته و مثل همیشه تیم خود را حمایت کنند.

سخنگوی تیم پدیده مشهد گفت:‌ مهاجری سرمربی تیم پدیده به دلیل تصادف در مسیر این نشست از حضور در جمع خبرنگاران بازماند.

گفتنی است؛ بازی ملوان بندر انزلی و پدیده مشهد از دیدارهای هفته ۲۲ لیگ برتر جام خیلج فارس جمعه ۱۴ اسفند ساعت ۱۶ ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 18:37

تیم پرسپولیس

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور همه بازیکنان به جز دو بازیکن برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* علی ضیاء مجری تلویزیون که قرار است برنامه سال تحویل را در شبکه اول سیما به روی آنتن ببرد امروز با گروه فیلم‌برداری‌اش به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و با تعدادی از سرخ‌پوشان مصاحبه نوروزی انجام داد. همچنین به همین دلیل یک سفره هفت سین در درفشی‌فر پهن شده بود که پس از انجام تصویربرداری‌ها این سفره هم جمع شد.

* علی ضیاء امروز پس از پایان کار تصویربرداری از روی نیمکت پرسپولیس تمرین این تیم را تماشا می‌کرد و برخورد گرمی با بازیکنان و مربیان این تیم داشت.

* برانکو امروز حدود ۲۰ دقیقه برای بازیکنانش صحبت کرد. او که به دلیل اتفاقاتی که دیروز در تمرین رخ داده بود کاملاً عصبانی بود برای بازیکنانش صحبت‌های مهمی انجام داد و به آنها گفت که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با انگیزه تلاش کند. برانکو این صحبت‌ها را در حالی انجام می‌داد که حتی به چند بازیکن به صورت جدی اولتیماتوم داد که بدون انگیزه تمرین نکنند.

* بنر بزرگی از مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در جایگاه تماشاگران نصب شده بود.

* حدود ۴۰ هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

* رضا خالقی‌فر و کمال کامیابی‌نیا در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نداشتند. کامیابی‌نیا که مصدوم است امروز صبح به آکادمی ملی فوتبال رفت تا به وضعیت مصدومیتش رسیدگی شود.

* سرخ‌پوشان پس از صحبت‌های برانکو تمرینات خود را زیر نظر مارکو آغاز کردند.

* بخش بعدی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بازی آقا وسط بود که بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شده و حفظ توپ می‌کردند.

* یک هوادار معلول امروز به درفشی‌فر آمده بود و از کنار زمین تمرین پرسپولیس را تماشا می‌کرد. مهدی طارمی پیراهن خود را به این هوادار معلول داد و به همین دلیل او با پیراهن شماره ۲ که متعلق به امید عالیشاه بود تمرین می‌کرد.

* امید عالیشاه امروز با ظاهری متفاوت به محل تمرین پرسپولیس آمده بود تعدادی از همبازیانش به دلیل این چهره جدید با او شوخی می‌کردند.

*هوادار معلولی که امروز به تمرین پرسپولیس آمده بود مورد ویژه‌ای داشت این هوادار کودک که دچار معلولیت است آرزوهایی داشته که امروز سرخ پوشان بخشی از آن را برآورده کردند. این کودک هوادار آرزو داشته به مشهد برود که در مشهد خبر فوت مرحوم هادی نوروزی به گوش او می‌رسد پس از آن این کودک آرزو دارد که تمرین پرسپولیس را از نزدیک ببیند و امروز با همراهی مادرش به محل تمرین پرسپولیس آمد تا این آرزوی او هم براورده شود. این کودک با همه بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری گرفت و پیراهنی به او داده شد که عکس مرحوم هادی نورزی بر روی آن نقش بسته است همچنین پیراهن‌های شماره ۹ و ۱۸ به این کودک داده شد.

* بازیکنان پرسپولیس امروز تاکتیک‌های مختلفی را مرور کردند. سانتر از جناحین، شوت به سمت چارچوب، توپ‌های پشت دفاع و تاکتیک‌های مختلف بخشی از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 18:37

تیم ملوان

به نقل از سایت باشگاه ملوان، با تصمیم هیات مدیره باشگاه ملوان پاداش ویژه ای در صورت پیروزی در دیدار مقابل پدیده خراسان برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده است.

مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان ضمن اعلام اختصاص پاداش ویژه برای این دیدار به بازیکنان ملوان اعلام کرد این پاداش در بازی هفته آینده مقابل استقلال خوزستان که در انزلی برگزار می شود افزایش خواهد یافت.

:گفتنی است باشگاه ملوان در نظر دارد برای تقویت شرایط روحی روانی بازیکنان در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر پاداش های ویژه ای تعیین کند.

ملوان با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول و خطر سقوط قرار دارد.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 18:37

شب گذشته بورسیادورتموند توانست در هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا در مصاف خارج از خانه با دارمشتات ۲ بر صفر برنده شود.

توماس توخل بعد از بازی اظهارداشت:فکر می‌کنم در این بازی خارج از خانه بسیار جدی، با تمرکز بالا و ایمان به کار بازی کردیم.می‌دانستیم با اتکا به توانایی‌های خود،‌می‌توانیم برنده از بازی بیرون بیاییم. دیدید که ۲ بر صفر و با شایستگی برنده بازی شدیم.

او ادامه داد: به تیمم احترام زیادی می‌گذارم که امروز با نمایشی قوی، نتیجه‌ خوبی گرفت.

در این مصاف راموس ۳۸ و دورم ۵۳ برای مشکی و زردپوشان گلزنی کردند.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 16:06

شب گذشته شگفتی بزرگی در رقابت‌های لیگ فوتبال قهرمانی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا رخ داد. زیرا ماینس موفق شد در هفته بیست و چهارم این پیکارها در جدالی خارج از خانه بایرن مونیخ پرافتخار را ۲ بر یک شکست دهد.

مارتین اشمیت بعد از این برد ارزشمند اظهارداشت:با بازیکنانم خیلی زیاد صحبت کردم. بعد از بازی با بایرلورکوزن بازیکنانم تا حدی نگران بودند.به جوانان تیمم گفتم باید گام بعدی را محکم برداریم و در مونیخ صاحب نتیجه‌ای ارزشمند شویم.من پیوسته از برد حرف زدم و به آنها گفتم که به توانایی‌ خود باورداشته باشند. از طرفی می‌دانستیم که باید با دل و جان خوب دفاع کنیم.

او ادامه داد: برای کسب نتیجه مقابل مونیخ، برنامه مدونی داشتیم. می‌دانستیم باید مطابق برنامه پیش برویم. به نظرم خیلی خوب کسب نتیجه کردیم و باعث شدیم بوندس‌لیگا به خاطر کاهش فاصله تیم اول و دوم کمی پرهیجان‌تر شود.

در این مسابقه یارو ۲۶ و کوردوبا ۸۵ برای ماینس گل زدند. تک گل مونیخی‌ها را نیز آرین روبن با پاس آرتورو ویدال در دقیقه ۶۴ زد.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 16:06

پنجشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ساعت ۱۰:۴۱ — ایسنا

سرمربی رئال مادرید از پیروزی برابر لوانته خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

زین الدین زیدان

به نقل از EFE، رئال مادرید در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگا در خانه لوانته به میدان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد تا سه امتیاز خارج از خانه را به دست آورد و زیدان بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید نفس راحتی بکشد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: طبیعی است که وقتی تغییرات زیادی در یک تیم به وجود می آید به مشکل بخورد و در ابتدا هماهنگی لازم را نداشته باشد. من در دیدار امشب برابر لوانته تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیم به وجود آوردم با این حال بازیکنان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و تلاش زیادی در میدان داشتند. از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم و بر این باورم که رئال شایسته پیروزی در این دیدار بود.

او ادامه داد: باید در هر دیداری نهایت تلاش خود را به کار برد. همه بازیکنان رئال موظف هستند که هر آنچه را که در توان دارند رو کنند. وقتی به یک بازیکن ذخیره فرصت بازی داده می شود باید قدر آن را بداند. در دیدار امشب باز هم در ابتدای بازی به مشکل خوردیم و این تیم حریف بود که عملکرد بهتری از خود نشان داد اما در ادامه روند تیمی ما بهتر شد و توانستیم بازی بهتری را به نمایش گذاریم.

زیدان درباره واسکز گفت: او بسیار خوب ظاهر شد. واسکز در دیدار امشب تلاش زیادی در میدان داشت و در پایان بازی خستگی در او موج می زد. من به چنین بازیکنانی نیاز دارم. یک بازیکن زمانی که در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و یا اینکه به عنوان یار جایگزین وارد بازی می شود باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد. واسکز با سرعت بالایی که داشت کمک زیادی به ما کرد و خوشحالم که او در این دیدار جواب اعتماد ما را داد.

زیدان درباره بازی دادن به بورخا مایورال گفت: بسیار خوشحالم که او در این دیدار توانست بازی خوبی را به نمایش گذارد. او اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و می تواند در دیدارهای آینده کمک زیادی به رئال کند. مایورال گزینه تعویضی ما در خط حمله است و باید بگویم که به این بازیکن نیاز داریم و او می تواند در رئال به بازیکنی تاثیر گذار تبدیل شود.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 14:30

سرمربی لیورپول از پیروزی برابر منچستر سیتی بسیار خوشحال است. او تاکید کرد که اگر تیمش می خواهد خوب نتیجه گیرد باید همیشه احساس تشنگی و انتقام کند.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 14:30

پنجشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ساعت ۱۱:۳۸ — ایسنا

سعودیها ترس زیادی از مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست آنها برای بازی کردن با نمایندگان ایران در کشور ثالث دارند و از ۱۵ مارس به روز سیاه فوتبال آسیا یاد می کنند.

در حالی که از آغاز لیگ قهرمانان آسیا دو هفته می گذرد اما هنوز بازی نمایندگان ایران با عربستان برگزار نشده است تا جایی‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر اختلاف این دو کشور تصمیم گرفته است که بازی نمایندگان این دو کشور را به تعویق اندازد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۵ مارس(۲۵ اسفند) به دو کشور ایران و عربستان فرصت داده است که مشکلات سیاسی خود را حل کنند در غیر این صورت بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد.

رسانه های عربستانی در این چند روز اخیر خبرهای زیادی درباره مخالفت AFC با درخواست آنها منتشر کرده اند و چند سایت سرشناس این کشور نوشته اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست عربستان برای بازی کردن با نمایندگان ایران در کشور ثالث را رد کرده است چرا که هنوز در سایت AFC تغییری در زمان و مکان برگزاری بازیهای نمایندگان ایران با عربستان به وجود نیامده است و همین باعث نگرانی آنها شده است.

روزنامه الریاضیه عربستان با تیتر" ۱۵ مارس، دروغ آسیایی" به سعودیها دلداری داد و نوشت که AFC با درخواست سعودیها مخالفت نخواهد کرد.

این روزنامه عربستانی نوشت: یک منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما خبر داد که نگران چیزی نباشیم و تغییر ندادن مکان و زمان بازیها به این معنا نیست که AFC با درخواست عربستان مخالفت کرده است بلکه همه چیز در ۱۵ مارس مشخص می شود.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 14:30

آخرین بازی چهارشنبه شب هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول اسپانیا(لالیگا) با برتری۳ بریک رئال مادرید مقابل میزبانش، لوانته خاتمه یافت.

کریس رونالدو در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پتالتی، مارینو(مدافع حریف) در دقیقه ۳۸ و ایسکو در دقیقه ۹۰ برای رئال مادرید و دیورسون در دقیقه ۳۹ برای لوانته گل زدند.

رئال مادرید به لطف این برتری، شکست در دربی مادرید را فراموش کرد و با ۵۷ امتیاز پشت سر اتلتیکوی ۶۱ و بارسلونای ۶۶ امتیازی در رده سوم باقی ماند.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 5:29

هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با برتری جالب توجه لیورپول، پیروزی حداقلی منچستریونایتد و شکست آرسنال و تاتنهام دنبال شد.

لیورپول در خانه اش، آنفیلد با ۳ گل منچسترسیتی را شکست داد.

لالانا در دقیقه ۳۴، میلنر در دقیقه ۴۱ و فرمینو در دقیقه ۵۷ برای لیورپول گل زدند.

منچستریونایتد با تنها گل دقیقه خوان ماتا در دقیقه ۸۳ در خانه اش یک بر صفر از سد واتفورد گذشت.

آرسنال در ورزشگاه امارات لندن ۲ بریک به سوانزی باخت.

روتلیج در دقیقه ۳۲ و ویلیامز در دقیقه ۷۴ برای سوانزی و جوئل کمپل در دقیقه ۱۵ برای آرسنال گل زدند.

تاتنهام، اصلی ترین تعقیب کننده لسترسیتی در صدر جدول، یک بر صفر در خانه وستهام، دربی لندن را واگذار کرد.

تنها گل بازی توسط آنتونیو در دقیقه ۷ زده شد.

در دیگر بازی، استوک سیتی در خانه اش یک بر صفر نیوکاسل را شکست داد.

در جدول پس از لسترسیتی ۵۷ امتیازی، تاتنهام با ۵۴ و آرسنال با ۵۱ امتیاز دوم و وسوم هستند.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 5:29

تیم یونتوس

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یوونتوس و اینتر در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر صفر با سود شاگردان مانچو خاتمه یافت و بازی به وقت اضافه کشیده شد. در دو وقت اضافه بازی گلی در بر نداشت و دز ضربات پنالتی این

دیدار رفت در تورین با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان آلگری خاتمه یافته بود.

در نهایت یووه در مجموع دو دیدار با نتیجه

گل های دیدار برگشت را بروزوویچ ۲ گل در دقیقه ۱۷ و در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و پرسیچ در دقیقه ۴۹ گلزنی کرد.

یووه به دلیل دیداری حساسی‌ که در مونیخ در دیدار برگشت لیگ قهرمانان خواهد داشت از بازیکنان اصلی از جمله پوگبا، دیبالا، کیه‌لینی، بوفون و حتی مانژوکیچ استفاده نکرده بود و به همین دلیل اینتر با انگیزه که چیزی برای از دست دادن نداشت یکپارچه حمله شد و در طول ۹۰ دقیقه ۳ گل خورده در تورین را جبران کرد.

دیشب در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی میلان با غلبه بر الساندریا به فینال راه یافته بود.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 5:29

در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه سوم (C) این رقابت‌ها الجزیره امارات از ساعت ۲۰ میزبان تراکتورسازی ایران بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

برای تراکتورسازی در این دیدار بختیار رحمانی در دقیقه ۳۱ گلزنی کرد.

دقایق حساس بازی

دقیقه ۳۱:

در حالی که در میانه‌های زمین روی قرمزپوشان تراکتورسازی بازیکنان الجزیره مرتکب خطا شده بودند اما با آوانتاژ خوب داور توپ پشت محوطه جریمه الجزیره به سروش رفیعی رسید و این بازیکن با یک پاس خوب بختیار رحمانی را صاحب توپ کرد و او با یک ضربه زیبا تک گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۵:

شاگردان امیر قلعه‌نویی این بار می توانستند با یک سانتر از سمت راست دروازه حریف را با خطر روبرو کنند اما این بار ضربه سر سروش رفیعی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷:

سعید آقایی درون محوطه جریمه الجزیره حرکت خوبی را آغاز کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳:

سفیدپوشان الجزیره فرصت خوبی برای بازکردن دروازه الجزیره به دست آوردند اما واکنش خوب محمدرضا اخباری اجازه نداد که دروازه تیمش باز شود.

تراکتورسازی امروز با ترکیب محمدرضا اخباری، خالد شفیعی‌، محمد ایرانپوریان،‌ سعید آقایی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی ، سینا عشوری،‌ شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار (دقیقه ۵۴، مهدی شریفی) و فرزاد حاتمی و مهدی کیانی، به میدان رفت.

تراکتورسازی ایران با این پیروزی شش امتیازی شد و با تفاضل گل ۵+ در صدر گروه خود قرار گرفت.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 1:34

تراکتورسازی و الجزیره امارات از ساعت ۲۰ امشب در چارچوب دیداری از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

گل: دقیقه ۳۱ روی پاس زیبای سروش رفیعی در پشت مدافعان الجزیره امارات بختیار رحمانی صاحب توپ شد و این بازیکن بعد از استپ سینه با یک شوت دروازه الجزیره را باز کرد.

دقیقه ۳۵ ارسال محمد ایرانپوریان از جناح راست با ضربه سر سروش رفیعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه عبور کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه اول از حریف خود برتر بودند و الجزیره موقعیت خاصی روی دروازه سرخپوشان به وجود نیاورد.

دیلان پررا داور سنگاپوری در نیمه اول به علی مبخوت از الجزیره امارات کارت زرد نشان داد.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با پیروزی ۴ بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 0:30

حسین آل‌اسحاق در مورد اینکه بودجه ۲۰ میلیاردی باشگاه نفت با وجود نزدیک شدن به پایان لیگ برتر چه زمانی به این تیم تزریق خواهد شد، گفت: ما هم بر اساس همان بودجه‌ای که مصوب شده بود، ایجاد تعهد کردیم و همان بودجه هم مصوبه مسئولان نفت و هیأت‌مدیره بود. بر اساس آن در قبال بازیکنان و کادر فنی و... ایجاد تعهد کرده و بر اساس آن بودجه اول فصل را بستیم، اما متأسفانه امروز یک ریال هم از آن بودجه محقق نشده و این موضوع باشگاه نفت را دچار بحران کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس این بودجه تعهداتی به اشخاص حقیقی و حقوقی برایمان ایجاد شد و قراردادها نیز بر اساس آن بسته شد، اما متأسفانه یک ریال هم از آن به باشگاه پرداخت نشد.

آل‌اسحاق در مورد اینکه چه زمانی این مشکل حل خواهد شد، گفت: نمی دانم،‌ اما کار به جایی رسیده که نه‌تنها بازیکنان از جیب خرج می‌کنند و به هم پول قرض می‌دهند،‌ بلکه مسئولان باشگاه هم مجبور شده‌اند هزینه‌ها را خودشان بدهند که این موضوع تأسف‌برانگیز است، حتی قنبرزاده از جیبش هزینه می‌کند که این خیلی بد است.

معاون حقوقی باشگاه نفت گفت: برخی آقایان در مجموعه نفت حتی نسبت به ادامه حیات این باشگاه، در تردید هستند و خودشان را فقط موظف به تولید نفت می‌بینند و فکر می‌کنند مسئولیتی راجع به سایر مسائل که حتی درخصوص آنها تعهد ایجاد کرده‌اند، ندارند.

وی در مورد اینکه چه کسی باید پاسخ‌گو باشد، گفت: به دلیل مشکلاتی که درکشور است و مسائلی که وجود دارد، آقایان می‌گویند فقط متولی تولید نفت هستیم و نه باشگاه ورزشی، اما مگر مسلمان نیستیم که وقتی تعهدی می‌دهیم و مصوبه‌ای داریم بخواهیم به آن عمل کنیم. چرا باید به چشم فرزند ناتنی به باشگاه نفت نگاه کرد.

آل‌اسحاق افزود: با وجود دعوت از مسئولان مربوطه برای شرکت در هیأت امنا و هیأت مؤسس، آنها حتی در جلسات هم شرکت‌ نمی‌کنند و به‌جای اینکه کمک کنند، خودشان را عقب می‌کشند و این بد است. این رفتار، رفتار مدیران دولتی زمان شاه است و نه رفتار مدیران جمهوری اسلامی. آن زمان که تیم در کورس قهرمانی بود، آقایان کف می‌زدند و هورا می‌کشیدند، اما حالا که نتیجه نگرفته، خودشان را عقب می‌کشند.

وی گفت: نباید این‌طور باشد که جهت فحاشی‌ها به سمت مدیرعامل و کادر فنی باشد. بر سر فوت مرحوم دارستانی، حتماً دیده‌اید که چطور با ناراحتی با قنبرزاده برخورد کردند، در حالی‌که او هم کنار بچه‌ها بود.

وی تأکید کرد: امیدوارم این بحران با تدبیر مسئولان حل شود و با این موضوع عاقلانه برخورد شود، هرچند که اولین قدم این است که تعهد خود را اجرا کنیم و درواقع هنر این نیست که طلا تبدیل به مس کنیم، بلکه هنر این است که مس را تبدیل به مس کنیم.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394 ساعت: 0:30

کمال کامیابی‌نیا

کمال کامیابی‌نیا در خصوص به دنیا آمدن دخترش گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز خدا دختر زیبایی به نام کمند به من داد و از این بابت شکرگزار خدا هستم. سال ۹۴ برای من سال خوبی بود؛ چراکه هم توانستم به پرسپولیس بیایم، هم به تیم ملی راه پیدا کردم و همین اینکه خدا دختر زیبایی به من داد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم سال ۹۵ هم برای من و خانواده‌ام و همچنین همه مردم ایران، سال خوب، پربار و پربرکتی باشد. باوجود دخترم زندگی من و همسرم کامل شد.

وی درباره وضعیت مصدومیتش هم ادامه داد: با بدشانسی تمام دچار مصدومیت شدم و متأسفانه نمی‌توانم مقابل تراکتورسازی برای تیم محبوبم بازی کنم. بااین‌همه فیزیوتراپی‌ام صبح و بعدازظهر انجام می‌دهم تا هرچه سریع‌تر به شرایط آرمانی برسم. حتی امروز که دخترم به دنیا آمد هم صبح و هم عصر فیزیوتراپی کردم تا بتوانم زودتر به میدان برگردم. بااین‌همه مطمئن هستم پرسپولیس به بازیکن خاصی متکی نیست و ما یک تیم هستیم. قطعاً همه بچه‌ها با همه توان مقابل تراکتورسازی بازی می‌کنند تا یک بُرد خوب را مقابل این تیم به‌دست بیاوریم. من هم حتماً به استادیوم می‌روم تا مثل یک هوادار در کنار سایر طرفداران پرشور پرسپولیس از تیم محبوب‌مان حمایت کنیم. قطعاً روز یکشنبه استادیوم بازهم پر خواهد شد و ارتش سرخ در کنار بازیکنان و مربیان همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا پرسپولیس فاتح ۳ امتیاز بازی با تراکتورسازی باشد.

کامیابی‌نیا درباره مصاحبه‌ای که از قول وی منتشر شده و در آن گفته به پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال که پیش‌ازاین سرمربی او در مس کرمان بوده کارت قرمز می‌دهد، افزود: متأسفانه صحبت‌های من که فیلم آن موجود است، گونه دیگری منعکس شده است، در آن مصاحبه که برای ابتدای فصل بود از من پرسیدند اگر کارت قرمز داشته باشی، آن را به چه کسی می‌دهی که من گفتم، در مس کرمان شاگرد پرویز مظلومی بودم و شاید او بیش‌تر می‌توانست از من استفاده کند. در آن مصاحبه گفتم دلم راضی نیست و کارت قرمز را نه ‌از ته دل، بلکه به شوخی به پرویز مظلومی نشان می‌دهم،‌ آن‌هم درحالی‌که این کارت قرمز از ته دل من نیست، اما متأسفانه صحبت‌های من به گونه دیگری منعکس شده است. من نه‌تنها برای مظلومی، بلکه برای همه مربیانم حتی در رده پایه، احترام قائل هستم و هیچ‌کس تابه‌حال از من بی‌احترامی ندیده است. امیدوارم برخی با شیطنت‌های خود مسائلی را به وجود نیاورند.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت: 23:27

زرد و قرمز پوشان شهر استانبول با اعلام قطع همکاری با مصطفی دنیزلی در پی مربی جدیدی برای هدایت تیم پر افتخار ترکیه هستند.

دنیزلی که بعد از برکناری حمزه حمزه‌اوغلو در بین نیم فصل هدایت گالا را بر عهده گرفته بود دیشب بعد از انتقاد شدید رسانه‌ها و عدم کسب نتایج لازم تصمیم به استعفا گرفت و در نهایت با تایید هیئت مدیره از کار برکنار شد.

با اخراج محترمانه مربی اسبق پرسپولیس این چهارمین مربی در طول ۲ و نیم سال اخیر است که از کار برکنار شده است.

فاتح تریم

پروسه تعویض مربی در گالا از زمانی کلید خورد که فاتح تریم که در آن زمان سرمربی گالاتاسرای بود با تشخیص فدراسیون فوتبال ترکیه به عنوان سر مربی تیم ملی ترکیه انتخاب شد تا به اوضاع بحرانی قرمز پوشان خاتمه دهد.گرچه تریم قصد داشت در عین حالی که هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد زرد و قرمز پوشان محبوب استانبول را نیز هدایت کند اما این امر به تصمیم غیر منتظره رئیس باشگاه گالا عملی نشد و در اقدامی ضربتی روبرتو مانچینی سر مربی تیم گالا شد.

تریم از فصل ۲۰۱۱ تا زمان حضورش ۲ عنوان قهرمانی جام حذفی ۲ جام سوپر لیگ و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را کسب کرد و در لیگ هم عنوان قهرمانی به دست آورد و بعد ۲ و سال و نیم حضور مفید از کار برکنار شد.

بعد از این دوران بود که دوران پر نوسان و پر افت و خیز گالا آغاز شد و روبرتو مانچینی، چزاره پراندلی،‌حمزه حمزه‌اوغلو و در نهایت مصطفی دنیزلی روی کار آمدند و برکنار شدند البته در این بین تنها کسی که توانست نتایج خوبی کسب کند و ناگهان استعفا داد حمزه‌اوغلو بود که بعد از برکناری پراندلی روی کار آمد و سه گانه قهرمانی لیگ جام حذفی و سوپر کاپ را کسب کرده و در عین ناباوری به دلایل نامعلوم استعفا داد.

مانچینی

مانچینی که به همراه من سیتی قهرمانی لیگ جزیره را کسب کرده بود راهی گالا شد اما تنها دست آورده مرد ایتالیایی حضور در بین ۱۶ تیم نهایی‌لیگ قهرمانان بود و در حالی که تصور می‌شد در ادامه بتواند دیسیپلین خاص خود را در ترکیه اجرای کند با پیشنهاد اینتر مواجه شد و به خانه برگشت البته مانچو در برگشت به ایتالیا الکس تلس و فیلیپه ملو را از گالا به شهر میلان برد تا در جهت تضعیف زرد و قرمز پوشان اقدام کرده باشد.

پراندلی

پراندلی بعد از کسب نتایج ضعیف با لاجوردی پوشان راهی استانبول شد و هیچگاه نتوانست هارمونی مناسبی در گالا ایجاد کند و در حالی که تنها ۱۰ بازی روی نیمکت گالا نشست قرادادش فسخ شد و به ایتالیا برگشت.

حمزه‌اوغلو

بعد از پراندلی حمزه اوغلو اسمی بود که با تردیدهای بسیار روی کار آمد و در عین ناباوری توانست نظم و هارمونی مناسبی در تیم پرطرفدار شهر استانبول ایجاد کند و فصل را با ۳ قهرمانی در لیگ جام حذفی و سوپر لیگ تمام کرد و به خواست شخصی استعفا کرد و راه خود را از تیم جدا کرد.گرچه او پس از جدایی دلایل اصلی برکناری خود کارشکنی و عدم همکاری مسئولان باشگاه اعلام کرد.

دنیزلی

دنیزلی که با بی میلی و مخالفت هواداران سرمربی شد در نهایت تنها ۳ ماه دوام آورد و در حالی که برنامه ۲ ساله به باشگاه داده بود و در بیشتر کنفرانس‌های خبری خود اعلام کرده بود که در فصل آینده ماحصل برنامه‌های او به چشم خواهد آمد تحت فشار رسانه‌ها و کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

باشگاه گالاتاسرای که در سال ۱۹۹۹ به عنوان قهرمانی جام یوفا دست یافته است در پی جایگزین مناسبی برای دنیزلی می‌گردد.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت: 22:24

ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای بازی مقابل الجزیره امارات مشخص شد.

در این دیدار شاگردان امیر قلعه‌نویی با ترکیب محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، شجاع خلیل‌زاده، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آگستو سزار، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی به میدان می‌روند.

این مسابقه از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه ابوظبی برگزار می‌شود.

- - , .

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت: 22:24